Powered By Blogger

środa, 30 stycznia 2013

Na ten nowy rok, solennie przyrzekam...

Niby Nowy Roku już jest w pełnym rozkwicie, a ja tu sobie piszę notatkę na Nowy Rok. Z pewnym zawstydzeniem muszę zdradzić, że miałam przerwę w pisaniu. Jak spojrzeć na posty to wygląda to tak, jakbym w kwietniu wyjechała gdzieś na dłużej albo została zamknięta w ciupie bez dostępu do internetu :). Otóż nic takiego nie stało się. Nastąpiła zmiana techniczna obsługi bloggera i jakoś nie mogłam przemóc się aby to ogarnąć.

Ale jak to mówią z nowym rokiem człowiekowi przybywa sił i optymizmu, to i ja zebrałam się w sobie, napięłam, nadęłam i...okazało się, że to co w mojej głowie wydawało się niebotycznie trudne i nie do zrobienia jest zwyczajnie proste. Wymaga może trochę koncentracji, ale to wszystko!

Postanowień noworocznych nie składam już od wielu lat, ale przyrzekam sobie i wam solennie, że będę znowu pisać odcinki o tym jak sprawować się dobrze jako marketer świadomy i po jasnej stronie mocy!