Powered By Blogger

poniedziałek, 21 lutego 2011

Klienci Wolą Robić Interesy z Ekspertami

Było już o tym, że ludzie lubią kupować u tych, którzy dostarczają im użytecznych informacji. Najbardziej zależy im na kontaktach z ekspertami. Eksperci to ludzie, którzy służą specyficznym rodzajem informacji. Informacja ta zazwyczaj przybiera postać specjalistycznych raportów, opracowań oraz materiałów edukacyjnych np. w formie mini-kursów. Na ekspertów można natknąć się np. w wiadomościach; często są oni również autorami rozmaitych artykułów i książek. Bardzo ważne jest zaprezentowanie się potencjalnemu klientowi jako usługodawca i eskpert jednocześnie. Jest to szczególnie ważne, gdy sprzedajesz usługi z górnej półki. Dostarczając klientom informacji potwierdzającej ten fakt, po raz kolejny wyróżnisz się z tłumu konkurencji.
Utrzymanie takiego wizerunku w oczach klienta ułatwi ci również doprowadzenie procesu sprzedaży do pomyślnego końca. Powodem, dla którego tak się dzieje jest to, iż ekspert jest bezpieczniejszą opcją w oczach kupującego. Jeśli będziesz tak postępować, i przybierzesz „status eksperta”, nigdy nie zabraknie wokół ciebie ludzi, którzy wybierać będą ciebie, a nie konkurencję.