Większość twoich konkurentów nieustannie nie doinformowuje swoich potencjalnych klientów. Dostarczając swojemu potencjalnemu klientowi informacji bardziej użytecznych niż te dostarczane przez konkurencję, ułatwiasz mu podjęcie decyzji na TAK w stosunku do oferowanych przez CIEBIE usług. W wielu przypadkach, tego typu podejście wzbudzi w nich chęć do szybszego działania, co zaowocuje dla ciebie nawiązaniem przynoszącej o wiele większej profity relacji.
Dla przykładu, musisz wytłumaczyć potencjalnemu klientowi, na czym szczegółowo polega działanie twojej usługi (usług) i co odróżnia ją od usługi konkurencji. Poza tym, możesz systematycznie udzielać swojemu potencjalnemu klientowi porad i wskazówek dotyczących usług z twojej branży. Możesz również przesyłać mu krótkie historie sukcesu twoich zadowolonych klientów i skierować go na twoją stronę internetową w celu zapoznania się z jeszcze większą liczbą takich historii sukcesu.