Powered By Blogger

sobota, 5 lutego 2011

Kupujących Interesuje Tylko Jedna Rzecz…i nie jesteś nią Ty!

Kiedy kupujący po raz pierwszy spogląda na oferowane przez ciebie produkty, zastanawia się tylko nad JEDNYM - “Co ja będę z tego miał?”. Niestety, podejmując swoje działania marketingowe i reklamowe, prawie wszyscy właściciele firm zajmujących się sprzedażą produktów popełniają duży błąd zabierając się za sprzedaż swoich produktów od opowiadania swoim potencjalnym klientom, jacy są wspaniali, od ilu lat prowadzą biznes i jakie fantastyczne produkty mają do zaoferowania.


Sedno sprawy polega jednak na tym, że, chociaż informacja ta jest zgodna z prawdą – w całości dotyczy ona ciebie, a nie potencjalnego klienta. Jaki płynie z tego wniosek? Takie podejście się nie sprzedaje. Zatem, co się sprzedaje?

Kiedy kupujący po raz pierwszy kieruje swoją uwagę na twoją firmę i na twoje materiały marketingowe, zadaje sobie trzy kluczowe pytania, na które powinien uzyskać prawidłowe odpowiedzi. Oto te trzy pytania….

1.      Dlaczego powinienem się tobą zainteresować?

2.      Co otrzymam, jeśli się zdecyduję?

3.      Kto korzystał już z tego produktu?


Świadomość faktu, że właśnie takie pytania zadaje sobie potencjalny klient, stawia cię automatycznie na wygranej pozycji w stosunku do twojej konkurencji. Oczywiście jeśli będziesz umiał na nie odpowiedzieć...