Powered By Blogger

czwartek, 3 marca 2011

“W Jaki Sposób Można Użyć Systemu Kontaktów z Potencjalnymi Klientami, aby Znacząco Zwiększyć Sprzedaż w Firmie”

Jak byście zareagowali, gdybyście się dowiedzieli, że przy odrobinie wysiłku, można zwiększyć sprzedaż dzięki 5-krotnemu podniesieniu konwersji potencjalnych klientów? Czy bylibyście zainteresowani?

Na pewno! Taki jest właśnie efekt używania Systemu Kontaktów z Potencjalnymi Klientami. Już wyjaśniam co to jest ten System...
 
“System Kontaktów” to narzędzie pozwalające na stały kontakt z potencjalnymi klientami, które znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że potencjalni klienci staną się klientami Państwa firmy. 
Ciekawą i niezwykle ważną rzeczą jest fakt, że niewiele osób zbiera informacje o swoich potencjalnych klientach i je śledzi na bieżąco. Badania wykazują, że 80% sprzedaży dokonuje się dopiero przy piątym kontakcie handlowym, podczas gdy, ponad 90% sprzedawców daje za wygraną po drugim, trzecim kontakcie. Oznacza to, że firmy, które skorzystają ze skutecznego systemu zbierania informacji i śledzenia zapytań od swoich potencjalnych klientów i będą umiały im skutecznie odpowiedzieć, będą miały zawsze więcej klientów i tym samym lepsze wyniki sprzedaży. Prawdę mówiąc, nawet słaby system zarządzania kontaktami z potencjalnymi klientami powinien zwiększyć sprzedaż. Oczywiście im lepszy system i lepiej zarządzany, tym większe szanse na sukces.

Zatem jak się do tego zabrać? Jak wdrożyć system zarządzania kontaktami z potencjalnymi klientami i spowodować, aby więcej z nich stawało się klientami firmy?

Trzeba skupić się na trzech kluczowych elementach...

1.      Częstość (interwały pomiędzy poszczególnymi kontaktami): Jak tylko pojawią się zapytania, trzeba zaplanować częstość i rodzaj kontaktów  (my np. stosujemy 3 podstawowe rodzaje (grzecznościowy, informacyjny i sprzedażowy)

2.      Rodzaj kontaktu (e-mail, telefon, kontakt osobisty, list etc): Nasze testy wykazały ponad wszelką wątpliwość, że trzeba używać wielu kanałów kontaktu. To automatycznie zwiększa szanse powodzenia.

3.      Zawartość (o czym powiemy): Ten trzeci element jest najistotniejszy. Każdy kontakt z potencjalnym klientem musi mieć swój cel. Jeśli wiesz jaki on jest, będzie ci łatwiej stworzyć odpowiednią zawartość.

Kiedy stworzysz już swój system zarządzania kontaktami z potencjalnymi klientami, zauważysz zmianę w cyklu konwersji sprzedaży i DUŻY wzrost sprzedaży.

Proszę pamiętać, że nie jesteście zostawieni sami sobie. Możemy pomóc, jeśli czujecie, że brakuje wam czasu czy doświadczenia. Mamy potwierdzone i GWARANTOWANE typy usług, które bez trudu można dopasować do PAŃSTWA budżetu i potrzeb.