Jak byście zareagowali, gdybyście się dowiedzieli, że przy odrobinie wysiłku, można zwiększyć sprzedaż dzięki 5-krotnemu podniesieniu konwersji potencjalnych klientów? Czy bylibyście zainteresowani?
Na pewno! Taki jest właśnie efekt używania Systemu Kontaktów z Potencjalnymi Klientami. Już wyjaśniam co to jest ten System...
“System Kontaktów” to narzędzie pozwalające na stały kontakt z potencjalnymi klientami, które znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że potencjalni klienci staną się klientami Państwa firmy.
Ciekawą i niezwykle ważną rzeczą jest fakt, że niewiele osób zbiera informacje o swoich potencjalnych klientach i je śledzi na bieżąco. Badania wykazują, że 80% sprzedaży dokonuje się dopiero przy piątym kontakcie handlowym, podczas gdy, ponad 90% sprzedawców daje za wygraną po drugim, trzecim kontakcie. Oznacza to, że firmy, które skorzystają ze skutecznego systemu zbierania informacji i śledzenia zapytań od swoich potencjalnych klientów i będą umiały im skutecznie odpowiedzieć, będą miały zawsze więcej klientów i tym samym lepsze wyniki sprzedaży. Prawdę mówiąc, nawet słaby system zarządzania kontaktami z potencjalnymi klientami powinien zwiększyć sprzedaż. Oczywiście im lepszy system i lepiej zarządzany, tym większe szanse na sukces.
Zatem jak się do tego zabrać? Jak wdrożyć system zarządzania kontaktami z potencjalnymi klientami i spowodować, aby więcej z nich stawało się klientami firmy?
Trzeba skupić się na trzech kluczowych elementach...
1. Częstość (interwały pomiędzy poszczególnymi kontaktami): Jak tylko pojawią się zapytania, trzeba zaplanować częstość i rodzaj kontaktów (my np. stosujemy 3 podstawowe rodzaje (grzecznościowy, informacyjny i sprzedażowy)
2. Rodzaj kontaktu (e-mail, telefon, kontakt osobisty, list etc): Nasze testy wykazały ponad wszelką wątpliwość, że trzeba używać wielu kanałów kontaktu. To automatycznie zwiększa szanse powodzenia.
3. Zawartość (o czym powiemy): Ten trzeci element jest najistotniejszy. Każdy kontakt z potencjalnym klientem musi mieć swój cel. Jeśli wiesz jaki on jest, będzie ci łatwiej stworzyć odpowiednią zawartość.
Kiedy stworzysz już swój system zarządzania kontaktami z potencjalnymi klientami, zauważysz zmianę w cyklu konwersji sprzedaży i DUŻY wzrost sprzedaży.
Proszę pamiętać, że nie jesteście zostawieni sami sobie. Możemy pomóc, jeśli czujecie, że brakuje wam czasu czy doświadczenia. Mamy potwierdzone i GWARANTOWANE typy usług, które bez trudu można dopasować do PAŃSTWA budżetu i potrzeb.